SKEN-HELIGT?????




Med risk att få sura uppstötningar från bloggvärlden skriver jag detta inlägg.....
Jag skriver min blogg för att jag VILL att andra ska kunna läsa den........
Om jag vill skriva hemliga saker som bara är för mig skriver jag dagbok med penna........

Jag är ju Bloggsnokare och lämnar inte alltid avtryck i andras bloggar, utan tycker det är intressant och inspirerande att läsa hur andra har det och bygger upp sina bloggar.
Jag kan få tröst, goda skratt, recept, tips osv utan att behöva ge mig tillkänna...

Många har börjat sätta "lås" på sina bloggar och jag undrar varför?
Varför skriver man på "nätet" om man inte vill att andra ska läsa det?
Och varför vill man bara ha "bekanta" besökare?

Själv tycker jag att det är roligt att se hur många besökare jag haft under dagen ÄVEN om det inte finns kommentarer till den....
Jag vet ju att NÅGON hälsat på..............
och en hemlig gäst är lika välkommen som en känd..

Jag lämnar heller inte ut någon i min blogg, publiserar bara bilder jag vet inte kan skada nån i framtiden och använder pseudonym.....
Jag är alltså ganska skyddad ändå....
De som vet vem jag är vet det ändå.......

Jag är inte intresserad av att tillkännage mig när jag är utlåst så då vandrar jag vidare i Bloggetern istället.......

Trevlig Kväll........




Kommentarer
Postat av: sture

Alltid intressant att läsa din blogg, fortsätt så!

Kram, Tommy

2009-04-17 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0