SJÄLVPLÅGARE........


I morse när jag duschade kände jag nåt som inte hörde hemma på låret..........
En stor öm knöl som under dagen har utvecklats till en varig böld!!!
Inklämd mot jeanssömmen blev det rena tortyren kan jag lova..........


Inte nog med det....
Vi hade cykelpremiär på jobbet idag.... Alltså de tunga dagiscyklarna skulle luftas...
Ett barn blev extra ivrig då det skulle fästa den otympliga jättetunga släpkärran på en av cyklarna och släppte den rakt på min..........FOTKNYLA!!!!!! (Alltså knölen på sidan av foten)
Gissa om det gjorde ont?????


Så delar av mitt vänsta ben är ganska utsatt nu....... : (

Gången blir hmmmm....annorlunda  liksom....




Sen har jag utsatt mig för smärta helt frivilligt idag också...
Var till sjukgymnasten och fick akupunktur..
Jag tycker det är ganska skönt faktiskt....... : D




När jag kom hem denna smärtsamma dag låg det ett plåster i brevlådan........
Nämligen summan på min löneförhöjning efter lönesamtalet, och den var ganska behaglig faktiskt...

Tjing, Tjing



Kommentarer
Postat av: ufis

Ajjjjjjjjjjjjjj...

2009-04-14 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0