NATT-BESÖK.........



I natt har jag haft ett mycket kärt besök.........
Så härligt, roligt och mysigt att jag inte ville vakna i morse.........
Melan stod rätt upp och ner framför mig när jag pratade i telefonen och jag slängde ifrån mig luren.......

Vi pratade i timmar (finns det timmar i drömmen?) om allt, livet, framtiden och minnen...

Typiskt mig att bekymra mig för hur vi ska få tag på mediciner till henne fast hon ser så välmående ut så det inte är sant....
Hon ville ha tag i en speciell tröja (som jag inte kan komma ihåg) ur garderoben, men då jag sa att jag lämnat bort det mesta sa hon att det inte gjorde nåt.......


Såna här drömmar blir så otroligt levande och fyller mig med både glädje och sorg......
En coctail av känslor alltså......
Andra säger att själen verkligen kommer till en i drömmarna då ens undermedvetna är som mest mottagligt.
Drömmar som är glasklara på morgonen när man vaknar är ofta en hälsning från "andra sidan"...........
.......tror jag på i alla fall.

Saknar Dig så..............




Kommentarer
Postat av: ufis

Så sant så sant! Det är vetenskapligt bevisat att vissa drömmar har budskap från dem på andra sidan! Kram!

2009-04-25 @ 10:08:09
Postat av: Lea

Vilken otroligt fin bild!! =)

2009-04-28 @ 22:20:59
URL: http://http://egolea.blogspot.com/
Postat av: tinelin



Tinelin svarar Lea:

Ja visst är den..... : D

Den är min favorit bland alla bilder hon tagit på sig själv....

2009-04-29 @ 10:19:56
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0