IN I DIMMAN.....



Hej Hopp!
Idag har jag inte slagit ner röva på nästan hela dagen.....
Varit på språng alltså........
Direkt efter jobbet åkte jag till Fröken Piano för ett inspirationsrep med fem nya låtar till torsdagspelningen på Absint...
Det är säsongsavslutning för oss där då så om Du är nyfiken på hur vi låter får Du pallra dig dit : D
Vi spelar mellan 19-23
Vi återkommer på nytt i september  men det är låååååååångt dit (eller?)

Annars har det varit en kall, disig och rå vårdag i Tinelinstaden..........
ändå har jag för att tillägga på min vårlista:



* Hört men inte sett bofinken..............



* Sett en hel plog svanar flyga över mig och bilen  på väg hem......



* Följt en vinglig jättehumla med blicken när den försvann in i dimman......

Imorgon har vi Påskfirande på mitt jobb....
(Läs påskkärringar och påskmat)

Have a nice evening




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0