HÄNDELSELÖST.............




Den här dan har varit ganska händelsefattig......
Lönen damp ner på kontot så jag har fyllt upp de ganska tomma matförråden hemma..........
Sen gjorde jag lite vårfint hos Mela med lite blomplantering..

Slängde ut mattorna och dammsög bort helgens hundhår........


Kom på att jag inte skickat grattis SMS till Keyboardisten på hans födelsedag så då gjorde jag det med i pausen på VM-hockeyn........

Ibland är det dock nödvändigt med såna här meningslösa dagar så hjärncellerna får vila........




Kommentarer
Postat av: Lisa

Kika in hos Robin! :) www.roblogg.se



Ja jag är sjukt nöjd med min blogg nu. *kela med*



Kram

2009-04-28 @ 10:44:16
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0