EN LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG DAG.......




Idag var jag trött redan när jag vaknade vid sextiden............. Det berodde på att jag VISSTE att det väntade en djävulsk dag framför mig......
Jobbade 7,30-16,00 och sen hade vi avslutningsmiddag med våra sexåringar som slutar i vår för att börja skolan.......



Så efter det ordinarie jobbet med 21 barn, fixade vi långbord, festdukade, riggade discotek, (Mannen kom med "blinklampor" från Bandet) blåste upp ett sextiotal ballonger så käken låste sig) byttte om till servitriser, tände ljus så brandlarmet gick och brandkåren kom, hällde upp välkomstdrinkar och hälsade ungarna välkommen klockan 18,00.


Serverade tre rätters middag, fyllde glasen under kvällen, agerade discjockey, dansade, smällde ballonger och lämnade trötta ungar till deras föräldrar klockan 20,00.....

Städade undan snabbt, diskade, tömde sopor, möblerade tillbaka allt tills i morgon och åkte hem!!!!!

Puuuuuh.....
I morgon öppnar jag och sen är jag ledig i fyra dagar eftersom jag tagit semester på torsdag..........

Halleluja.............. : D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0