Det Flyter På

ThumbnailIbland flyter allt bara på.............. Idag var en sån dag!
När man får tusen saker gjorda utan att liksom veta om det blir de gjorda!
Jag och mannen fixade klar ateljén (nästan, fattas lite belysning) eftersom dottern helt plötsligt skulle åka till sin pojkvän!
Thumbnail
Thumbnail
ThumbnailDet blev en del till återvinningen som vi hann till precis innan de stängde, liksom till brädgården för att köpa skruv. Där hittade jag ett ursnyggt golv till vardagsrummet till skämmigt lågt pris.
Ufis särbo från Hälsingeskogarna är här den här helgen och han fixade hit borrar och sånt som mannen inte hade hemma så den svintunga spegeln kom upp på väggen.



Nöjd med att ateljén börjar visa sitt rätta jag (synd bara på belysningen) åkte jag till Fröken Piano för en genomgång inför onsdagens "förbandsspelning" till ett känt storband som kommer till staden.
Meningen var att vi skulle plocka av de låtar vi har eftersom vi repar in så mycket nytt med jazzkvintetten, men va f-n!
Eftersom jag haft sånt flyt idag så körde vi in TRE NYA låtar oxå!!!!!

Ja, såna här dagar växer inte på träd men är nog så välkommen ändå : )
Thumbnail


Kommentarer
Postat av: ufis

Kommer över och inspekterar nån dag!

2008-09-21 @ 21:07:17
Postat av: Starlet

Vad heter den kuren då?

Jag tror också att det kan vara en del negativ stress inblandad i detta, men även massor av fet mat och partaj med alkohol. Hehe. Kram & tack!

2008-09-22 @ 13:31:07
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0