Tvära Kast

Igår blev ingen tid för blogg så här kommer ett snabbt sammandrag:

Dagen började tidigt då jag hämtade min mor och mina bröder för att vara med vid begravningen av vår farmor!
Min farmor blev över 90 år och var svårt sjuk mot slutet så det var henne väl unnat att sluta efter ett långt liv.
ThumbnailPå så sätt blir det heller inte så sorgligt utan bara fint och värdigt!

Vår släkt på pappas sida är STOR och vi träffas aldrig annars (utom vid såna här tillfällen och det är egentligen bedrövligt. Man borde träffas MEDANS man lever!) så man står som en fågelholk när man presenterar sig och personerna är ens kusiner!!! SOM MAN ALDRIG SETT FÖRR, eller bara som väldigt små!
Men det var trevligt  att under några timmar ses och växla några ord.Thumbnail

Från begravning till spelning hos våra "pärlor"! Många var de idag och VARMT blev det. Det kändes som jag stod under duschen på scenen och att jag inte var helt OK i rösten kom ju fram efter tre timmars oavbrutet sjungande!
Men vad gör man inte för konsten?

Idag ska dottern och jag börja inreda salongen. Kommer nog att kännas konstigt till en början att flytta ut en del av Melas saker, men hon har ingen användning av de och skulle ABSOLUT inte ha någonting emot att rummet används i fortsättningen..

Återkommer ikväll........



Kommentarer
Postat av: ufis

Fin sammanfattning av gårdagen! Kram!

2008-09-20 @ 15:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0