Spännande Projekt På Gång........

Hej Hej!
Först en liten "Ufisuppdatering"
Hon är vid god vigör men är kvar på sjukhuset ett tag till..........
Förmodligen har hon haft en liten stroke men är betydligt bättre i armen nu!
Skulle visa mig genom att peka på näsan, lyfte armen och slog till sig själv : )
Men som sagt rörligheten var mycket bättre nu.......Thumbnail
Hon hälsar till alla som brukar läsa hennes blogg att hon snart är ute i etern igen : )
OCH att det är förb---t tråkigt på sjukhuset!




Annars hade Fröken Piano och jag en givande spelning  igår kväll på stadens Folkets Hus!
Mycket folk och bra respons!
Idag har vi skrivit kontrakt  om ett antal spelningar som loungemusiker på en bar i staden.
Det kommer att bli helkul och nått nytt...........
ThumbnailThumbnail
På söndag kör vi sista repet med jazzgubbarna inför den spelningen nästa vecka och sen är det dags att ladda upp med låtar till barspelningarna.
Vi har ju en del att ta av men kommer även att "knycka" några ur mitt bands repertoar bara för att slippa repa så mycket....

Nej, nu väntar faktiskt en tidig sänggång för nu är jag trötter ; )

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0