Orka orka

Varför är jag så trött hela tiden? Och varför känner jag mig som urvriden tepåse?
Jag som sällan är sjuk är inne på min tredje sjukdom sedan juli.
Mannen gav mig en kärleksfull halsfluss i födelsedagspresent i somras, barnen på mitt jobb gav mig magsjukan för ett par veckor sen och nu? Snorig, täppt och utslagen i nån slags epedemi som kom från ?
Var det de blöta fötterna i svampskogen i lördags eller gör kroppen revolt mot det ihållande skitväder som råder?
Kroppen suger åt sig fukten och man möglar inuti?
JAG VILL HA SOL!!!!!!!



JAG VILL HA SEMESTER!!!!!


JAG VILL VARA FRISK!!!!!

Kan man få gå i solterapi eller kan man få en solresa på recept?

Sonen läser juridik och hade den stora lagboken med sig när vi spelade i fredags. Där kan man läsa helt värdelösa lagar som regeringen beslutat genom åren....
Gör de det på de årliga firmafesterna när de leker charader för vad sägs om följade lag:

"Helljus får inte användas vid möte med ett spårbundet trafikmedel eller fartyg som förs längs vägen, om risk för bländning kan uppstå" ????

Vad tror de, att man får möte med Viking Line eller? Och i så fall, HUR skulle man kunna blända kaptenen 50 meter upp i luften???

OM de nu ska göra roliga lagar på firmafesten så lägg in en lag som säger att
"ALLA har rätt till MINST en veckas garanterad solsemester på statens bekostnad om vädret är som det varit denna sommar"
Finansiera det hela kan de göra då de slipper  lägga skattepengar på vägar som håller för Finlandsfärjorna !!

Orka orka när man mår så här men orka gnälla det gör jag!
Prosit




Kommentarer
Postat av: ufis

Här är en svampöverlevare som håller med föregående talare om solgarantisemester. Vi lägger in en (vad det nu heter) till vår eminenta regering och riksdag!

2008-09-08 @ 20:03:45
Postat av: Starlet

Haha ja det finns många onödiga lagar! Haha.



Krya på dig Kram

2008-09-09 @ 00:43:22
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0