.....och en lika skön söndag

Idag har jag gjort absolut ingenting och tänk att det kan vara så skönt.............
Mannen åkte ju och jobbade en stund och dottern kom inte hem förrän på eftermiddagen så H-E-L-A dagen fick jag att göra vad jag ville på!

ThumbnailSå vad gjorde jag då?  Duschade, tvättade håret, drog på mig myskläder och la mig på soffan och tittade på veckans idol nonstop!!!
Jag är nämligen av den grymma natur att jag hellre ser castingen med alla dumskallar som tror de är nästa idol än de som juryn plockar ur och TROR är nästa idol!!!!

VIsst det är TV och TV ska roa men att få leva med att man totalförnedrat sig inför svenska folket är inget man gör om man har nån som helst anständighet i kroppen....
Men man får skratta och det är ju roligare att skratta åt nån än att nån skrattar åt mig!!! Åtminstone eftersom de verkar be om det!!!

Under kvällen knyckte jag ett recept från starlet på kyckling i ugn och gjorde hemgjorda Thumbnailklyftpotatis till!
Dottern skrek i högan sky, de föll INTE henne i smaken!!
Mannen uttryckte sig inte lika tydligt MEN tyckte heller inte att jag skulle göra det igen!!! Dotterns pojkvän äter tydlligen allt och tog en till portion.OM han tyckte som de andra så dolde han det bra. Själv tyckte jag det var OK!!!
Thumbnail


Nu ska jag hänga lite tvätt och förbereda morgondagen innan sängen kallar!!!



Thumbnail

Natti Natti




Kommentarer
Postat av: ufis

FÖRSÖK MED KOTLETTER OCH SAMMA RECEPT. NÅT MÖRARE FÅR MAN LETA EFTER.KRAM.

2008-09-15 @ 07:58:37
Postat av: Anonym

Haha danne äter allt utan å tveka ^^

2008-09-16 @ 22:25:38
Postat av: Dan

Det var ju hur gott som helst!! kan gärna snylta det där receptet jag också :P

2008-09-20 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0