Mannen & Jag

Usch, sitter och gör iordning låtpärmarna till ikväll....... Samtidigt som jag städar, bloggar, tvättar, fixar kläderna till ikväll OCH undrar hur tiden ska räcka till : )

Fast jag älskar att spela och sjunga i alla möjliga sammanhang får jag en nypa dåligt samvete mot mannen för att han får sitta själv en lördagskväll.........
Inte för att det går nån nöd på honom. Ikväll är han kung över fjärrkontrollen och kan lugnt somna framför vilket program han vill......
Men ändå... vi träffas så himla sällan nu för tiden. Han jobbar mer än heltid må-lö och vi ses oftast när vi spelar i bandet. Men då kan man inte umgås på rätt sätt även om vi har himla kul ihop när vi spelar!


Ja, ja, Det är väl så här förhållanden håller och vi har ju varit ihop länge...................




Kommentarer
Postat av: ufis

Snart är det silverbröllop!

2008-10-04 @ 15:06:04
Postat av: tinelin

Ja du, åren går............: )

2008-10-04 @ 16:37:35
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0