Ont, Det Gör Ont, Det Gör Ont.......




Ligger som ett miffo i soffan och kan knappt röra mig....... Tänk dig att nån gett dig en fet smäll mitt mellan brösten och multiplicera det med tre!!!!
Det gör så förbannat ont att jag helst inte rör mig alls......
Men , DET ÄR BRA att det gör ont sa farbror doktorn, För då är det inte hjärtat i alla fall!!!!
Jaha, sa jag men tvivlade ändå......Det har man väl hört att det gör djävulskt ont att ha en hjärtinfarkt.
Ja, men då gör det djävulskt ont på "insidan", inte när jag trycker utanpå, sa farbror doktorn tålmodigt men gjorde ändå ett EKG på mig, lyssnade och klämde......
Nej, allt var som det skulle med hjärtat. Förmodligen har jag en brutal bröstmuskelinflammation och det kan ta L-Å-Å-Å-N-G TID innan den läker ut!!!!!
KUL VA?

Nu ska jag käka Ipren och helst träna (????) bröstmuskelaturen så blir jag bra så småningom!!!!! Jag som har fullt schå med att ta mig upp och ner ur soffan : (

Kanske dumt att inte sjukskriva sig i allafall men jag skulle ju ha "vila-upp-mig-semester"  och det har jag väl om jag inte kan röra mig, eller???

Kan nån pigga upp mig lite???


Kommentarer
Postat av: ufis

Skönt att höra att pumpen var OK. Vad skulle du behöva för att bli uppiggad? Säg! Kram!

2008-10-21 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0