HuvudBry



Ikväll ringde Keyboardisten för att fråga en för mig obegriplig fråga som kommer att göra mig sömnlös inatt..........
Han hade träffat en kollega på sitt jobb som var från den lilla orten Enviken i Dalarna!
Där har vi under åren spelat både en och flera gånger. På Klockarnäs festplats bla. och på ett bröllop i ???
JUST DET!!!
Vad hette den platsen???
Han och kollegan försökte komma på var det kunde ha varit och när inte det gick RINGDE HAN MIG!!!!!

SOM OM JAG SKULLE KOMMA IHÅG VAR VI SPELAT FÖR TUSEN ÅR SEN?????

Nu har jag suttit som en nörd vid datorn och googlat på en det ena och det andra men inte blivit klokare!!!!!
SKA JAG BEHÖVA VARA VAKEN HELA NATTEN OCH GRUBBLA PÅ DENNA ONÖDIGA FRÅGA????

Jag ringde Fröken Piano som vid den tiden spelade med oss, och hon brukar ha koll.............
Ingen aning, sa hon men sa sig oxå ha ALLA spelningar vi gjort uppskrivna i sitt musikrum i källaren!!!

Om jag bara kunde vänta nån timme så skulle hon ringa mig OM hon hittade det!!!!

Så, nu sitter jag här och väntar på ett totalt ointressant svar från henne som jag kan vidarebeforda till Keyboardisten, bara för att jag är så förbannat envis och inte kan lägga ner sånt här huvudbry.............

Sov Gott alla ni som kan.........
PS Fröken Piano hade bara skrivit upp till 2001 så där gick jag bet !DS


Kommentarer
Postat av: ufis

Ja ja, det där med kom-i-håg. Bra så länge man vet vad man själv heter. Kan även det bli problem i framtiden! Kraaam!

2008-10-22 @ 08:17:26
Postat av: Keyboardisten

Jag måste fasen åka dit och kolla...

Ska du med?? :-)

2008-10-22 @ 20:57:52
Postat av: tinelin

tinelin svarar Keyboardisten:

Haha, Du kan inte släppa det va???

Åk du, jag väntar här....

2008-10-22 @ 21:07:33
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0