Fullmåne & Sömnbesvär..........

Hej Hej!!!!
Sitter här och funderar om jag inte ska gå och lägga mig ett tag..... Förstår inte att jag är så kroniskt trött!!!
Det spelar tydligen ingen roll hur mycket jag sover.....
Men i natt har jag iofs inte sovit så mycket.
Vred och vände mig hela tiden tills mannen frågade vid fyratiden: "Varför sover du inte"?
 Kan inte svarade jag, och du då varför sover inte du?
"Kan inte svarade mannen"

Vi skyller på fullmånen.....



När jag sen klev upp hade jag en fruktansvärd värk i skulderbladet.... Det gjorde så ont att det var jobbigt att andas.

Proppade i mig ett par Voltaren och åkte till jobbet, och nu sitter jag här......(har slutat för dagen alltså)





Ringde hälsocentralen idag för att kolla provsvaren på min hjärt & lungröntgen. Jodå, svaret hade de fått men en läkare skulle ringa upp eller annars skickar de ett brev.......


Gissa om min puls gick igång......
Om läkaren måste ringa om svaret MÅSTE det ju vara något fel!!!!!!


Efter lite lirkande fick jag henne att läsa upp svaret som sa: "Inga förändringar på lungorna och ett normalstort hjärta"!!!!!

VARFÖR MÅSTE DE SKRÄMMA UPP MIG SÅ??????
VARFÖR SKA EN LÄKARE BEHÖVA RINGA FÖR ATT SÄGA ATT ALLT ÄR BRA NÄR DE INTE HINNER TA HAND OM ANDRA PATIENTER????

Ja då kan jag skrota lungcancer, KOL, hjärtfel, hjärthosta och alla andra sjukdomar jag redan trodde att jag INTE hade!!!!!

Nej, nu hör jag någon som ropar........ Aha, det är sängen..... Vem kan tacka nej till den? Speciellt när jag ska vara tillbaka på jobbet för kvällsmöte halvsex!!!!!



Kommentarer
Postat av: ufis

Tack o lov att det inte var nåt allvarligt. Har varir så orolig.Trötthet är nog ärftligt. Kram.

2008-10-14 @ 14:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0