Livet Är Orättvist...........

Äntligen har jag en vecka framför mig med nästan tom agenda!!!!
Ett kvällsmöte bara, sen kan jag bara mysa hemma efter jobbet....
Känner mig lite sliten faktiskt, och borde vårda min hälsa ett tag framöver!!!
Har ju gått med en jobbig hosta i flera månader och ett telefonsamtal med min pappa häromdagen fick mig att betämma mig för att ringa hälsocentalen för en remiss till lungröntgen.

Han berättade att min faster som oxå gått med hosta ett tag och gjort lungröntgen fått diagnosen tumör i lungan som spridit sig till lever, njure och huvud vilket INTE bådar för en god prognos : (
Hon har aldrig rökt i hela sitt liv men har en man som röker som en borsbindare men är frisk själv. Orättvist va?

Jag röker heller inte men har ju genom åren spelat massor på olika krogar som innan rökförbudet var som att stå i askkoppen.
Att öppna packlådor en vecka efteråt var som att gå in i gaskammaren, och för att inte tala om hur det luktade om kläderna när man kom hem........

Jag menar inte att jag har samma diagnos som min faster men oron finns där ändå. Jag har ju hostat sedan juli och det tar på krafterna så en ordentlig diagnos - vad den än säger - är bättre än det här!
Kanske finns det nån mirakelmedicin att få oxå : )

Mannen och jag funderade på att gå på Mamma Mia ikväll men jag vet inte............... Det är inte lockande att gå ut i det här skitvädret!

Känner mer för mys och tända ljus hemma...................



Kommentarer
Postat av: ufis

Har du varit till doktorn än? Du måste vara rädd om dej. Kram..

2008-10-06 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0