Svängigt!


Nu sitter jag och äter frukost samtidigt som jag rapporterar gårdagen i korta drag:

Jag hade skitroligt igår kväll....
Om jag var orolig för jazzgubbarna på våra rep så var den som bortblåst efter inledningen. Dr Bas som varit som ett tjurigt barn sen vi träffade honom hade tränat hemma hela dagen på Moondance som var hans största fasa, Dels för att det är för "modernt" för honom men oxå för att hela låten bygger på bas. Att lägga låten sist var ett triumfkort för den satt klockrent och vi fick stående ovationer. Publiken bad till och med om extranummer : )

Innan dess hade jag laddat för ett möte med dotterns idrottslärare och var verkligen på krigsstigen!
Enligt dottern var han ju omöjlig att diskutera med.....
Men han gick med på alla våra förslag för att dottern ska kunna delta på sina villkor!
Hon har ätstörningar sedan länge och FÅR inte vara med i vanlig undervisning så länge hon går i terapi för detta.
Under alla år har hon konstant stött på motstånd från sina idrottslärare och på så sätt aldrig fått ett betyg i idrott!!!

Men han lade villigt upp ett program som kommer att passa dottern så att hon enskilt kan följa idrotten och få ett betyg!
Eftersom det kan äventyra gesällprovet nästa år om hon inte har betyg i alla ämnen så förstår ni kanske att jag var på hugget i går : )

Men det rann liksom av mig när han var så samarbetvillig så jag var tvungen att be om ursäkt innan jag gick : )

Nej nu väntar jobbet.................................




Kommentarer
Postat av: ufis

Grattis till spelningen! Jättekul att det gick bra - både med spelgubben och skolgubben! Kram!

2008-10-02 @ 13:56:08
Postat av: OJOJ

Hej!

Du skriver verkligen från ditt hjärta. Jag har bara träffat dig en snabbis två gånger och känner.....

<<du är en underbar människa.

Jag kommer och lyssnar på dig och jazzgubbarna framöver. Kram / OJOJ

2008-10-02 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0