Nykter Baksmälla!!!!



Bättre sent än aldrig, men dagen har jag tillbringat i mörkt sovrum i sängen!!!!
JA, jag var på galej igår, men ni som känner mig vet att jag inte dricker alkohol, så
VARFÖR SKA JAG BEHÖVA HA VÄRSTA BAKSMÄLLAN IDAG?????
Huvudet spränger, illamåendet väller och kallsvetten porlar....Typisk baksmälla alltså,
TROTS ATT JAG VAR NYKTER!!!!!

För mycket ångor kanske??? Vad vet jag......
Nu kan jag i allafall sitta upprätt och dricka nyponsoppa. Alltid något!!!!

Återkommer i morgon



Kommentarer
Postat av: ufis

Jag sympatiserar med dej! Kram!!

2008-10-24 @ 22:16:13
Postat av: Starlet

Jag börjar fasiken tro att baksmälla inte uppstår av själva alkoholintaget utan bara för att man råkar ha kul så måste kroppen slå tillbaka med lite ångest och må-dåligt-symptom dagen efter. ;)



Själv har jag inte haft festkul på länge nu. Jag får ta det efter tentan.



Kraaam

2008-10-25 @ 10:14:47
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0