Nu Börjar Den...............



Nu börjar min "lugna vecka" och jag känner verkligen att jag behöver andrum nu efter en hektiskt höst..........
Igår kväll spelade jag och Fröken Piano vår barspelning och den gick så där............
Inte för att jag tror att andra märkte så mycket men vi var trötta både Fröken Piano och jag och då tappar man lätt koncentrationen!
Men gästerna var nöjda och det är ju ändå de vi spelar för........... Lugnt var det oxå då det var fullt med matgäster och mindre fullt i baren!

Matgästerna koncentrerar ju sig på maten men kommer fram med positiva kommentarer när de går!
Usch, det är lite svårt med den typen av spelningar ÄVEN om de är roliga just för att det är så svårt att läsa av publiken!
Sen är det helg före lön så då väntar "partyfolket" på lönehelg!!!!

Men som sagt: Nu börjar det stora lugnet och jag lovar att jag ska göra allt för att det ska bli så : )

Idag ska mannen och jag bara vara tillsammans.......... Äta gott, umgås och se nån film!
Dottern var på krog igår och det låter inte som hon mår så bra idag med tanke på alla turer till toaletten ; )
Så om hon vill vara med i vårt mys eller bara sova bort dagen, ja det bestämmer hon själv


Ha en bra dag alla i bloggetern................

.

Kommentarer
Postat av: ufis

Jag är hemma nu. Har ingen blogg i dag. Kram.

2008-10-19 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0