I Väntan På Den Stora Vinsten

Mannen fick en uppenbarelse..... eller rättare sagt siffror i skallen som han inte kunde skaka av sig!
Han blev övertygad om att det var siffror som var betydelsefulla i spel....
Nu hör det till saken att vi aldrig spelar, eller åtminstone väldigt sällan och nån vinst att prata om har det heller aldrig blivit.
Men nu tjatade han att jag MÅSTE lämna in de här siffrorna på Lotto idag för han är helst säker på att vinna : D

När han ringde på eftermiddagen hade jag inte kommit iväg än eftersom jag hade fått ett av mina berömda ryck att städa när jag nu var alldeles ensam hemma!

Jag sa att du vinner inte i allafall....
Lovar du att INTE dela pengarna med mig OM jag vinner sa mannen då.
Ja det gjorde jag om än tveksamt för chansen FINNS ju att siffrorna går in....

När jag då sent omsider kom iväg för att handla (och lämna in raderna) tänkte jag:
Är det inte för sent att lämna dagens rader så finns det kanske nån mening med det, och med 10 minuter tillgodo lämnade jag mannens rader....

För säkerhets skull lämnade jag oxå in en rad med siffror jag haft i huvudet i flera år, men trots att jag ibland tittar på dragningarna UTAN att spela har de siffrorna heller aldrig prickats in.....

Men ikväll kanske?
Med både mannens och mina envist sittande siffror kan väl inget gå fel????




Kommentarer
Postat av: ufis

Bättre lycka nästa gång! Jag har haft samma rader i 25 år och än har ingen vinst infunnit sej!Kram!!

2008-10-12 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0