Flodhäst I Gyttjebrottning.......





Har tillbringat kvällen hos Fröken Piano där vi gått igenom lördagens barspelning....
Repade igenom ett 20-tal nya låtar och det kändes bra!!!

Kom hem vid niotiden och hamnade en stund framför TV:n
På trean visas en dokumentärserie om extremt feta människor..........
Ikväll var det en kvinna som satsar på att bli världens fetaste levande människa och hennes mål är att väga 450 kg!!!!
För att finansiera sitt ätande viker hon ut sig på nätet!!!!!
Hon rullar halvnaken omkring i gyttja och påminner om en dräktig flodhäst som släpar magen i backen!!!
Och folk betalar MASSOR för att TITTA PÅ DESSA BILDER!!!!!!!

Först gav mannen upp detta vidriga program och försvann in i sovrummet.....
Sen blev dottern illamående och tog pojkvännen och gick upp till sig!!

Själv blev jag sittandes fascinerat tittandes på denna varelse som äter sig till döds..
Äckligt?  Javisst men jag är väl pervers på nåt sätt för ju makabrare ju sevärdare.............

Att jag oxå känner mig v-ä-ä-ä-ä-ä-ldigt smal i förhållande gör ju inte saken sämre, eller hur???????



Kommentarer
Postat av: ufis

Tittade också på fettot.Äckligt men jag är väl lite pervers som tittar i alla fall. Skrev en blogg i går kväll men den fanns inte i datorn. Borta? Har skrivit en ny, liknande få se om den går fram. Kram.

2008-10-16 @ 08:04:32
Postat av: I <3 Fetma!

E hon inte söt?? \3!! Jag vill se n'r hon har n[tt sitt m[l!!! \3

2012-07-31 @ 09:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0