Blandad kompott

Sitter och skriver texter till Fröken Piano och min barspelning i helgen..... Samtidigt som jag sitter med en lur i örat och lyssnar på hockeyn i radiosporten....
Det är så mycket roligare att lyssna/titta på matcherna i år jämfört med förra året!

Det är som att vända på tabellen lixom..... Topp i år botten förra året!!!!

Rätt åt alla kritiker som tror de vet allt : D

Med det andra ögat följer jag någon slags svensk serie som går på ettan...
Ska jag vara ärlig så vet jag inte helt riktigt vad den handlar om...


Men man kan ju inte vara med hjärnan överallt...


Men vi är tillsammans mannen, dottern och jag och det är inte ofta nu för tiden, så nu ska jag släppa datorn och bli lite social  = )



Kommentarer
Postat av: ufis

Du bekräftar teorin att kvinnor kan göra flera saker på samma gång! Kram!

2008-10-14 @ 07:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0