Ännu En Dag I Mitt Liv




God kväll alla bloggare!
Idag har de varit en hyfsad dag för jag har:

* Haft en L-Å-Å-Å-N-N-G-G sovmorgon
* Fått spisen lagad (Yippie)
* Klarade av föräldramötet på mitt jobb ikväll galant
* Blev uppringd av chefen på den bar Fröken Piano och jag spelade på i lördags
   som berättade att det han hört av gäster och personal gjorde honom helnöjd
   och att han ville boka upp oss under hela hösten (jättekul)
* Jag har ställt min egen diagnos på min hosta. Enligt google lider jag av 
   KENNELHOSTA!!!!! Härligt va???
   Men jag har tid för hjärt & lungröntgen i morgon så jag går på den ändå : )



 

Sitter nu och tittar på kanal 5 som visar ett program om S-T-O-R-A människor...........
Konstigt vad man känner sig "liten" i jämförelse ; )

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: ufis

Tittade oxå på de stora damerna och kände mej liten och nätt. Kram.

2008-10-09 @ 08:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0