VILL OCKSÅ HA!!!!!!!



Idag har jag suttit och svurit framför datorn och googlat på designhjälp till min sida....................

Men jag måste vara komplett dum i huvudet för jag FATTAR INGENTING!!!!!!
Koder hit och mallar dit........
Gör SI gör SÅ.......GAAAAAAHHHHHH!!!!!!
Jag vill också ha en personlig, snygg, häftig (kalla det vad du vill) bloggsida med egenvalda färger, typsnitt mm : (
HUR GÖR MAN??????

Jag förstår hur dottern känner sig vid matteboken......Instruktionerna bara rinner igenom skallen (om ens det) och försvinner ut i tomma intet!!!
Det finns lixom ingen logik i det hela, eller?

Så nu sitter jag här med samma gamla design, snodd från standardgalleriet och
VIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLL  verkligen ha en EGEN design............

..
Har tomten blogg?? *blink blink* Kanske jag kan få en tidig julklapp? Snääääääääääälla????



Som ni ser har jag i alla fall lyckats med lite förändringar, men det är långt kvar....
Jag vill ha en egen header, en annan bakgrund,
OCH BYTA FÄRG PÅ TEXTEN I INLÄGGEN!!!!

Nån som vet ; )



Kommentarer
Postat av: ufis

När du kommer på hur din nya degign görs vill jag oxå lära mej!! Kram.

2008-11-21 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0