Dagens Sammanfattning

Känner mig nöjd med den här dagen ÄVEN om det blev i stressigaste laget........
Åkte till en nyöppnad butik utanför stan som lockade med invigningspriser och jag torskade dit!!!!
Köpte ny dammsugare för halva priset, hårverktyg till dotterns atelje´ och lite till som bara ramlade med........
Fick ringa mannen och be honom fylla på mitt bankort vilket han så gärna (?) gjorde!!!!

Sedan handlade jag dotterns julklapp som jag tror att hon gillar, gardinerna jag ville ha, en ny julstjärna (lampa) till samma fönster, dukar och ljusstakar..........

Stressade hem (jag som skulle ta det lugnt idag) duschade, fixade, blev hämtad av mannen och vi hämtade upp Fröken Piano.......
Gjorde en hellyckad spelning inför dryga 200 personer och TV var där.............. Inte för vår skull utan för storbandet som spelade, men lyssnar man ordentligt (och vet om det) så hörs vi i bakgrunden när de intervjuar folk om storbandet..........Alltid nåt : )

Sen drog vi i oss en MCD på vägen hem och nu väntar sängen..............

En ganska lyckad dag alltså........................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0