Slödag Med Pizzasug


Jaha, då har den här söndagen runnit iväg utan att jag varit utanför dörren.....
Ibland är det så snuskigt skönt att inte göra nånting!!!
Mannen fick ingen helg den här gången, mycket för att vi när vi spelar på fredagar stänger de tidigare. Då måste den tiden tas igen på helgen.... stackars honom ; )
Sonen ska dessutom på konsert igen så han lämnade mannen i sticket med "Stor & Liten" som nu får följa med honom hem ikväll.....Det är stort gjort för mannen vill inte ha hundar i bilen.....

Såna här dagar vill man äta massa onyttigt oxå....Jag blir tex extremt sugen på pizza ibland fast jag vet att det "suger" efter en stund.
Men vi slår till på en  middag med American Take Away eftersom jag har "Restaurangchans-kuponger" kvar (massor) som bara gäller månaden ut så nu blir det till att äta utemat ett tag ; )

Kommande vecka blir hektisk med två spelningar, både onsdag och fredag....
På onsdag ska vi spela på skoldans för gymnasieelever som har haft "styrdans" på idrottsschemat under hösten och nu ska "upp till bevis"
Vi ska värna om ungdomarna eftersom det är de som ska föra "styrdanstraditionerna" vidare!!!!

På fredag gör Fröken Piano och jag ytterligare en barspelning så ett litet update-rep med henne planeras på torsdag.....

Full vecka alltså, men å andra sidan går den fortare då och det blir helg snart igen!!!!


                      
FYRA VECKOR TILL 1:A  ADVENT!!!!!


Kommentarer
Postat av: ufis

lika slappt här också. Korsord m.m. kram.

2008-11-02 @ 21:01:44
Postat av: Starlet

hehe, mmm... :)



American Take Away åt jag också för några veckor sen. Jag äter nästan aldrig sånt så jag fick världens insulinchock tror jag och somnade direkt när jag kom hem och låg däckad i 4 timmar. Haha. Det var gott iaf.

2008-11-02 @ 21:35:50
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0