Invisible Me...................


Ibland kommer gårdagen ikapp och slår en med full kraft........... Minnena och känslorna väller över mig och jag känner mig lika "osynlig" som förr......
Jag är en känslomänniska som har lika lätt till skratt som tårar och de senaste dagarna har det varit mer sorgsenhet än vanligt....
Ibland undrar folk runt omkring mig varför jag är så sur men det finns faktiskt andra tillstånd UTAN att man behöver precisera det!!!! Det borde lixom räcka att jag säger: "Jag är inte sur"........
Närmare än så här tänker jag inte gå in på det..............

Mannen var tvungen att jobba på förmiddagen så jag klev ur sängen och slängde ut mattorna. Passade på att äntligen putsa köksfönstret (behövdes verkligen) innan 1:a advent utifall det blir minusgrader innan.....
Vem vill sätta upp rena gardiner då fönstren inte kan ses ut igenom : ) ????
Längtar faktiskt till ljusstakar, stjärnor och massor av ljus...........
HATAR VERKLIGEN DETTA MÖRKER!!!!!!!!!

När jag precis hade dammsugit och torkat golv. lagt på mattorna, ringer sonen och vill ha hundvakt under eftermiddagen!!!!
ÄR DET INTE TYPISKT!!!!!!
Nu blir det hundhår överallt igen!!!!!

Men, men.......Det är bara att bryta ihop och komma igen..............



Kommentarer
Postat av: Starlet

Jag har slaktat den, men jag vill inte ta bort den helt eftersom jag har så många bilder där och det kan vara kul att läsa sen nån gång. :)

2008-11-16 @ 15:33:56
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0