Jul, Jul, Jul, Jul, Jul

Hej Hej!!!!
Har precis kommit från jobbet och välbehövlig massage. Nu väntar jag bara på att Ufis ska hämta sina korsord så ska jag lägga omkull mig ett tag............ Ingenting (jorå, men nästan) får en att bli så totalt avslappnad som lagom hård massage av rygg och nacke.
I fredags kunde jag ju inte njuta efteråt eftersom jag var tvungen att kasta på mig ytterkläder och ge mig ut i regnet till barngruppen...................Men idag...........mmmmmmmmmmm

Mina kollegor som fick massage före mig (och som var tvungen att stanna kvar) huttrade länge efteråt men jag åkte hem!!!!

Annars drar det ihop sig till en jazzspelning för Fröken Piano och mig på onsdag då vi spelar "för/pauseband" åt ett mycket känt storband från grannstaden...........

Sen drar julen igång för våran del från nästa helg då vi gör 6 spelningar på 8 dagar!!!!!! Det känns lite häftigt med tanke på att vi båda dessutom jobbar heltid med andra jobb!!!!
Sedan droppar det in julspelningar med jämna mellanrum och julen avslutas för vår del på nyårsafton med årets sista spelning........
Men det är roligt trots att jag inte spelade en enda julskiva hemma förra året........Det räcker lixom att sjunga de : )

Min önskan är att det fortsätter droppa in stadiga spelningar för då kan jag absolut tänka mig att gå ner  i tid på mitt ordinarie jobb....

*önska önska* av tomten..............



Kommentarer
Postat av: Starlet

Åh vad skönt med massage. Nu lär man ju inte få riktig massage på ett bra tag. :) Jag är för snål för att lägga ut pengar på sånt. Jag får träna och stretcha duktigt istället :)



Jag vill ha juuuul nuuuu. KRAM

2008-11-17 @ 18:16:25
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy
Postat av: Starlet

Ooo ja det var billigt. :) Kanske efter jul då. Skicka gärna numret och så på mailen. Kram

2008-11-17 @ 19:33:24
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy
Postat av: Anonym

Fick oxå massage i helgen av särbon. Axlar och nacke. Resultat. ömhet och blåmärken! Ha ha! Kram!

2008-11-17 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0