Dagens............


God Morgon!!
Huvud & Nackvärken har förflyttat sig söderut och befinner sig nu i korsryggen och baksidan av låren.............
Räknar med att den rinner ut i fötterna till i morgon : )
Även om jag stapplar som en gammal giktgumma så känner jag mig så mycket piggare när jag inte har ont i skallen!!!!
Däckar verkligen av det!!!

Idag ska jag bara ta det lugnt och vila inför kvällens spelning i stan........... Då står soft jazz på repertoaren, och det känns som det var ett tag sen vi bara körde jazzlåtar Fröken Piano och jag..............

I början av nästa vecka byts den pärmen ut mot "stora-tjocka-julpärmen" då vi bör uppdatera oss lite inför nästa helgs julspelnings-start.
Har faktiskt plockat fram lite julmusik för att komma i stämning............. När vi väl har börjat julspelningarna orkar jag inte lyssna på julmusik hemma.

Ska ändå försöka att ta mig ut en sväng idag.........Måste byta ljus hos Mela, handla gardiner till köket (jag sett i en annons och vill ha innan de tar slut) samt köpa dotterns julklapp..........*hemligt hemligt*
Så jag ska "mjuka upp mig " i duschen så får vi se om jag tar mig fram sen..........

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: ufis

Stor KRAM å grattis på namnsdan! Ringde men ingen hemma på e.m. Kraaam igen!

2008-11-19 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0