Måndag Igen.........



I morse vaknade jag faktiskt ganska pigg FAST jag började svintidigt (läs öppnade)
Förmodligen har extrasemestern gjort mig gott!!!
Fick svar på min mammografi som såg  helt normal ut ,SKÖNT (det gick himla fort att få svaret, inte ens en vecka)

Dottern däremot ligger under täcket med trolig urinvägsifektion.....Har en tid på hälsocentralen på eftermiddagen!
Usch vad det inte är skönt att ha det...... Då vill man helst BO på toaletten!!!!!

Fick oxå reda på att skoldansen är flyttad till nästa onsdag......Bra att vi som band får höra det på omvägar : /
RIngde idrottsläraren som bad så hemskt mycket om ursäkt och skyllde ALLT på sig själv!!!!
Nåväl ingen skada skedd förrutom en extra ledig eftermiddag på onsdag då jag tagit ut timsemester. Det är lite sent att boka av vikarien och för den delen går jag gärna en kortdag i stället för att stänga : )

Nej nu är det dax att väcka dottern och köra henne till farbror doktorn.....vi börjar få klippkort där : )

Rapport kommer.......................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0