Mammutar & Massage


Är så trött på detta förbannade skitväder!!!!!!! Det har lixom varit samma stuk  sen i våras..............
Början på en ny istid????
Börjar faktiskt längta till advent och jul för då blir det i alla fall mysigt inomhus!

Idag kom Kollegans dotter "massören" ut till vårt jobb och knådade våra trötta hyddor...............
Gissa om jag njöt.............Men det var ju inte bara jag (tyvärr) som skulle bli knådad så när min stund var över fick jag vackert klä på mig regnställ (med massor under) och huttra ut på gården!!!!
Man är ju dåsig ändå efter massage i ett mörkt rum med tända ljus och avslappningsmusik...........Lägg till att jag öppnade i morse så förstår ni kanske hur det kändes i regnet sen.

På måndag kommer hon igen för att knåda resten av personalen och då satt jag upp en tid till.......Den här gången sen jag slutat (öppnar då med) för då kan jag åka hem och lägga mig ett tag efteråt! Eller åtminstone slippa gå ut på gården................

Nu ska jag slå ihop de melerade ett tag innan det är dags att göra sig i ordning för kvällens pärldans i grannstaden

Ha De´

       

Kommentarer
Postat av: ufis

Lät skönt det där med knådning! Kram!

2008-11-14 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0