Borde Göra.......


Har precis invigt den nya dammsugaren........Attans vad effektiv den var jämfört med den gamla!!!!!
Varför är man så funtad för att man tycker det är ROLIGT att göra tråkiga saker bara man har NYA maskiner????

Känner mig slut idag.......Är nog inte så pigg ändå : ( 
Kan jag bara få vara OK en morgon jag vaknar kanske??

Har så många "borden"  att göra......ska ha samtal med chefen på måndag och BORDE titta igenom de pappren snart.
Mina utvecklingssamtal med föräldrarna har jag första veckan i december, BORDE gå igenom de oxå..........
Alla spelningar framöver BORDE jag gå i genom med Fröken Piano snarast..........

Men i stället sitter jag här och känner efter hur jag mår och kom fram till att idag orkar jag inte : )

Så idag har det inte hänt mycket och det får jag väl oxå vara nöjd med......eller??



Kommentarer
Postat av: ufis

Jaa då. Du kan vara nöjd! Kram!

2008-11-20 @ 20:51:36
Postat av: ufis

Jaa då. Du kan vara nöjd! Kram!

2008-11-20 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0