Återkom I Morgon.......


Gaaaaa,
Finns det nån mer än mig som är urless på alla j-a idioter till stafettläkare som tror att man inte har annat att göra än att springa hos de???????

Skjutsade ju dottern till hälsocentralen för att kolla om hon har urinvägsinfektion men vad gör de?????
Jo, hon får lämna urinprov som inte visar nåt. TROR NI HAN GÖR NÅGOT ANNAT???????
Nej, hon ska komma tillbaka i morgon och lämna nytt urinprov!!!!!!

Det går inga bussar från oss till hälsocentralen vilket innebär att jag måste åka från jobbet för att skjutsa henne!!!!!!

Jag har lärt mig av stafettläkare som bara jobbar två veckor på samma ställe att det bästa sättet att bli av med patienter är att bolla de fram och tillbaka under de veckorna så de SLIPPER STÄLLA DIAGNOSER!!!!!!!



Usch & Fy!!!!
Nu får hon bo på toan en natt till......: (




Kommentarer
Postat av: ufis

Sparka läkarn på smalbenen! Ställ diagnosen själv! Att dricka mycket vatten är bra och får blåsan att reagera. Puss!

2008-11-03 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0