TOM......



Så här efter helgen kan jag konstatera att jag verkligen LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till julledighet!!!!

Med facit i hand kan jag konstatera att luften gick ur mig totalt efter lördagens spelning. Jag hade ju laddat så otroligt mentalt så när vi kom hem igen var allting bara tomt.......



Grejade inte ens att åka upp till Mela och tända ljus utan att bryta ihop....
Satt länge i bilen på parkeringen för att samla ihop mig eftersom jag skulle handla på vägen hem men tänkte till slut att va f-n, undrar folk så får de undra!!!!

Inte blev det bättre av att Världens-bästa-doktor ringde och ömsom grät och skrattade för att hon var så tacksam över att vi kom ner och spelade på hennes fest.



Det blev mycket prat om Mela då med......

Till råga på allt så hade jag öppningsmåndag idag vilket innebar att sömnen blev obefintlig....

Men jag har tagit en julklappssväng på stan efter jobbet och nu ska jag tillbaka till jobbet för vi har Luciafirande utomhus i denna smogg som råder : )



OK, det blev en del ömkan men det får ni stå ut med ibland....
Jag kommer ALLTID tillbaka igen......

PS. Jag måste bara tacka Fröken Piano och Keyboardisten för att Ni
Ställde upp på denna spelning.... Är såååå tacksam DS




Kommentarer
Postat av: ufis

En stoooor kram till min favorit-tinelin!!

2008-12-15 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0