Stinkbomben Tinelin.......





Jag  har haft en irriterande nackvärk sen julafton som gör mig på dåligt humör......
Det värsta är att framåt kvällen går den över för att komma igen när jag vaknar på morgonen med huvudvärk som följd.....
Så jag har provat: Massage, tigerbalsam, Zonsalva, Ipren, Voltaren, varm vetekudde, frisk luft
OCH INGENTING HJÄLPER!!!!!
Det enda som händer är att jag luktar/stinker starkt av diverse preparat!!!!!
Mannen rynkar förtvivlat på näsan...........



Men nu kanske allting återgår till det normala igen....Mannen börjar jobba i morgon och jag funderar faktiskt på att plocka ner granen.....Vad tror ni???
Nyårsafton ska jag ju spela med Fröken Piano så den behöver jag inte bekymra mig om....Mannen, Dottern med pojkvän och hans mamma kommer oxå att tillbringa kvällen på samma restaurang som vi spelar på så att jag kommer ju att umgås med de i pauserna i allafall!!!!



Så jag funderar alltså seriöst att plocka undan julen (åtminstone granen) i morgon och förbereda för våååååååååren!!!!
Vi får se vilket humör min nacke är på i morgon!!!!

Idag har vi käkat middag hod Ufis som bjöd på oxrullader........plus en extra kladdig kladdkaka till efterätt....
Skönt med något annat än julmat trots att hon även hade köttbullar på bordet!!!!



Nu sitter vi och degar framför Körslaget på TV4, Mannen, Dottern, Pojkvännen och jag......

Hoppas er jul varit fin i bloggvärlden




Kommentarer
Postat av: ufis

Ja då. Julen har varit bra. Trevliga gäster har varit här i kväll oxå. Och ätit näsan rent på alla fat. Kram.

2008-12-26 @ 21:25:15
Postat av: Angelica

ja precis samma här det är ju helt toppen underbart :D

2008-12-26 @ 22:50:08
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0