Surprise!!!!!!



I morse vaknade jag tidigt..........kände mig tjock i halsen och snuvig....
INTE NU!!!!!!!
Med bara några dagar kvar till nyårsspelningen för Fröken Piano och mig samt Trettondagsjazzen som är den 6 Januari vore det KATASTROF om jag blev sjuk nu!!!!! (det blir iof alltid katastrof om jag blir sjuk då vi spelar ganska tätt)


Har hinkat te hela dagen och knappt varit utanför dörren.......

Var dock en sväng till Mela och tog bort gamla ljus sen julafton och tände nytt....
När jag stod där kom jag att tänka på min starka tro att vi finns kvar sedan vi lämnat vår kropp........
Att vi på nåt sätt kan göra oss påminda för de som blev kvar på jorden ett tag till.....

Kommer ni ihåg att jag på julafton frågade Mela varför hon var tvungen att ligga på kyrkogården en julafton.....
Att jag ville att hon skulle vara hos oss den kvällen i alla fall trots att hon inte gillar julen......

När jag öppnade ett paket från Sonen på julaftonskvällen hade han helt ovetandes om min fråga framkallat följande bild till mig.....
Sonen som inte vill titta i Melas mappar på datorn hade fastnat så starkt för denna bild när han skulle kopiera mapparna till mig.......

Är det inte som att hon säger:

SURPRISE!!!!!!  SAKNAT MIG??????




Tack älskade Mela för att du kom och firade julafton med oss
och tack Sonen för den fina klappen.........



Kommentarer
Postat av: ufis

Älskade Mela. Jag vet att du finns bland oss. Alltid! Kram!!

2008-12-27 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0