STOPP!!!!!!





Börjar känna lite småpanik för julen nu....... Dagarna räcker inte till och huset förfaller...
OK jag har handlat de flesta julklapparna (och det är INTE likt mig....brukar fara som en skållad råtta helgen före julafton)
men ALLT annat som ska göras.....

Tre dagar slutar jag hyfsat tidigt den här veckan men då är annat inplanerat under sen eftermiddag/kväll som förstör upplägget..... Man HINNER inte påbörja nåt innan man ska iväg...........: (

Igår hade vi Lucia och ALLA barnen skötte sig exemplariskt!!!!  OTROLIGT DUKTIGA VAR DE!!!!

Idag var jag hemma vid två. slängde in en maskin tvätt, (jag avgudar Klorin, det ulimata fläckskyddet...)
bäddade och satt mig här....... Vi ska gå ut och "julfika" med jobbet, och eftersom vi kommunanställda INTE får några julklappar eller mat i år heller (KÖPSTOPP!!!!) så betalar var och en sitt eget fika........för trevligt kan vi väl få ha i alla fall? Det är ju gratis......

I morgon stänger jag och på torsdag när jag slutar vid två har jag ett möte inplanerat med Fröken Piano och Bar-chefen om vårens spelningar där.....

Slutar sent på fredag och sen.............Ja Ja, det blir väl jul i alla fall.............




Kommentarer
Postat av: ufis

Jaa då. Det blir jul i alla fall! Gör som jag: Sk-t i alla måsten! Kram!

2008-12-16 @ 18:45:07
Postat av: ufis

Tackar för bilden! Kram!

2008-12-16 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0