Jag & Min Partner................



Bloggsnokare som jag är har jag snott en lista jag hittat hos flera bloggare...........
Bjuder på det istället för julstöket jag annars håller på med......

Om Oss:



JAG & MIN PARTNER

Vad heter ni?
Tinelin & Mannen

Hur träffades ni?
Genom musiken

Hur länge har ni varit tillsammans?
Håll i er nu........ i 29 år!!! Nästa år firar vi silverbröllop.........

Är ni förlovade?
Ja, och gifta...

Har ni barn?
Ja tre stycken........men de är väl vuxna nu???

Har båda körkort?
Absolut.........

Kommer du ihåg er första kyss?
Öhhhh. nej med det har varit en del sen dess : )

Vem sa "jag älskar dig" först?
Förmodligen jag

Vem är äldst?
Hmm jag.......fem månader och en dag för att vara precis

Vilka stjärntecken är ni?
Han är skytt, jag kräfta.....eld och vatten ändå håller vi ihop; )

Vem fyller först på året?
Jag, i juli

Vem är längst?
Inte är det jag......

Vem sjunger bäst?
Vi sjunger båda två men jag tror att jag ligger liiite före <3

Håller ni handen på stan?
Njae, vi går sällan på stan tillsammans......

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nope, men han visste vem jag var

Vad har ni gemensamt?
Det mesta............

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej, inte precis...men intresserad : )

Har ni någon speciell låt?
Nej, men vi spelar en massa låtar som har blivit speciella.....

Har ni några "frikort"
Nej men tillit

Har ni stora framtidsplaner?
Nej, vi tar en dag i taget

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja det har hänt

Har ni varit utomlands tillsammans?
Många gånger..........

Vilket är ert bästa minne?
Flera....barnen, musiken, och att vi varit gifta så länge trots att vi egentligen INTE borde vara det eftersom prästen glömde bort ringceremonin på bröllopet..... Hemskt då men nu skrattar vi åt det.......

Vem lagar bäst mat?
Utan tvekan JAG

Vad gör ni en vanlig kväll?
Våra kvällar tillsammans är sällsynta......Oftast spelar vi när vi är tillsammans....men är vi hemma så blir det väl god mat, TV/film och sova......

Ger ni alltid varann en puss när ni ses?
Ibland.........

Bodde ni långt från varann när ni träffades första gången?
Några mil

Blir du lätt svartsjuk?
Inte numera

Ringer ni eller SMS:ar ni mest?
Ringer, utan tvekan

Brukar nån av er prata i sömnen?
Nej, men snarkar enligt dottern......själv har jag aldrig hört mig,(men Mannen har jag hört nån gång)

Hoppas det roar nån : )




Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du vågade lägga upp den listan. Det gjorde inte jag. :)



Vi ses i övermorgon!! Krama

2008-12-22 @ 22:00:16
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: Anonym

God Jul! :)

2008-12-22 @ 22:06:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: emma

Hej va fin blogg!

Kolla in min blogg o länken och var gärna med och tävla om presentkortet :)

2008-12-22 @ 22:08:33
Postat av: Lisa

Får man höra dig och "mannen" uppträda med Fairytale of New York på julafton då? ;)

2008-12-22 @ 22:14:47
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: ufis

Ha ha ha! Kul! Kram!

2008-12-22 @ 22:40:06
Postat av: tinelin

tinelin svarar emma: Finns ingen adress till dig........återkom gärna

2008-12-22 @ 23:06:42
URL: http://tinelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

hatar listor :D

2008-12-22 @ 23:17:59
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0