SNART.....




Om några timmar kan min första ledighet på VECKOR komma.....Är fruktansvärt trött nu!!!!! Efter jobbet idag var jag tvungen att åka tillbaka till affären vi köpt julgranen till jobbet för att hämta ett kvitto vi glömt!!!! (annars blir chefen arg : / )

På vägen hem kan jag lova att jag såg (eller inte såg) tomtar på loftet..... Ögonen drogs mot varann som magneter och kläderna hamnade i en hög innanför dörren och jag gick som radiostyrd till sängen för ett par timmars sömn!!!

TROR NI JAG SOMNADE RIKTIGT????

Icke sa Nicke.... Bara vetskapen om att jag MÅSTE gå upp senast klockan fyra gjorde att det var stört omöjligt så jag klev upp vid halv fyra i stället!!!

Nu väntar dusch, hårtvätt och annat fix innan jag möter upp Fröken Piano vid sextiden.... Spelar sen mellan sju och elva

OCH SEN HAR JAG HELG!!!!!!!!

Vi hörs




Kommentarer
Postat av: ufis

helg här också! Ska försöka göra LITE nytta! Kram

2008-12-05 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0