Slutet Är Nära..........



Idag har jag och Fröken Piano varit vääääääääääääääldigt duktiga........ Vi började igår med att repa in Abbas "happy new year" eftersom vi nu ska spela på nyårsafton så är väl det passande??
När vi nu ändå var på gång så körde vi in 10 (!!!!!!!) låtar till plus 3 till trettondagsjazzen.....
OCH DE SATT!!!!!
Det märkte vi ju när vi bara kunde köra de rätt igenom idag.... Fy F-n va vi är bra!!!! (Ingen Jante här inte)

Måste tipsa om en helt otroligt jätterolig blogg som jag ramlat över.....
Här hämtar jag dagens skratt och gränsen till vad anständighet heter.....
Sill-Britt var namnet : D


Vad har hänt annars idag då???? Jo här sitter Dottern med färg i håret, det som blev kvar av den (i flaskan alltså) kletade vi in i Mannens skalp och själv sitter jag med ugnsfolie i skallen med blekmedel (det är väl meningen att det ska bli slingor så småningom)
Mannen undrade om jag skulle agera TV-antenn då Boxer-boxern inte funkar som den ska....
Ha ha vad rolig han var då......

Imorgon blir det lite hektiskt så om jag INTE hinner önska Gott slut så gör jag det här:
(tillsammans med två fyllehundar)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0