PÅ VÄG......





Så sitter man här då fast jag inte borde...... Om en timme styr kosan västerut mot Pärlspelning i grannstaden!!!
Väglaget är ju inte det bästa så det känns si så där.......Hoppas det blir bättre tills i morgon då vi åker till Uppsla för spelning.....

Gårdagens spelning var helt OK och uppskattad (men man börjar bli van) *skryt*
Känns lite sorgligt att julmusiken är över för i år faktiskt....  :` (
Men nu kan jag snart ladda batterierna för efter den här helgen är det lugnt till nyår (och det är ju länge)



Jag hade gärna sett Idolfinalen i kväll men det får bli söndagsnöjet då jag förmodligen ligger halvdöd i soffan  efter helgens bravader...

Ha det bäst alla och ta det lugnt i trafiken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0