Otur Med Mig........



Idag har Mannen och jag varit på hockey.............Jag hade vunnit biljetter till vip-logerna och förutom matchen fick vi också mat och dryck....
Hur trevligt som helst om man räknar bort att laget vi hejade på förlorade : (

Å andra sidan så har de gjort det varje gång vi varit på match så jag förberedde de andra vinnarna i logen på att vi skulle få stryk!!!
Skulle vi ligga under med väldigt mycket fick de väl slänga ut mig : D

Många mål blev det i alla fall och roligt var det så vi kommer säkert att gå snart igen... Då vet ni att vi var där om de förlorar igen!!!!


Annars så är det rätt skönt att det blir vardag igen i morgon....Har så svårt att hålla reda på vad det är för dag när det är så mycket röda dagar emellanåt.
Jag är ju ledig den här veckan också men ska spela nyårsafton.... Det är ganska skönt faktiskt för då behöver man inte bry sig om att ordna något annat firande!!! Vi blir ju servade som gäster själva så det kommer att bli toppen!!!

Granrackaren får stå kvar några dagar till då Mannen protesterade mot utslängningen men till helgen ryker den, det kan jag lova : )

Hej Svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0