LÖRDAGSPYSSEL....



Kunde INTE sova särskilt länge i morse.....Mannen skulle iväg till jobbet och det var tomt i sängen ; (
Gick upp och fixade frukost, kollade datorn och bestämde mig för att ta med dottern på en tur i shoppingcentren......
Jag skulle ekipera upp Mannen med lite nytt och fräscht!!!!
Köpte jeans och två tröjor som BÅDE jag och dottern gillade!!!!! Det är inte ofta det sammanfaller......: )

Passade på att shoppa lite julklappar oxå.....till sonen med sambo, till brorsbarnbarnet och densammes kommande baby....

Dottern passade på att köpa till en av sina kusiner....

Vi tog en fika innan vi vände hemåt och nu har jag satt en pizzadeg så här vankas det hemmapizza ikväll till kvällsmat!!!

Gårdagkvällens spelning gick kanon förutom att Fröken Piano tappade rösten i halvtid!!!!!

VADÅ??????

Är det nån som skulle ha tappat den efter 6 dagars sjungande så borde det vara jag väl????
(Fröken Piano sjunger nämligen inte)

MEEEEEEN....... jag är så tacksam att det var hon och inte jag eftersom det vankas tre spelningar till i veckan!!!!!

Ha en skön lördagskväll........Det ska jag : )





Kommentarer
Postat av: ufis

mmmmm... pizza! Kram!

2008-12-06 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0