JULLEDIG!!!!!



Äntligen har dagen D kommit!!!! Härliga känsla när jag tog på mig jackan, sa hej till de som jobbade längre och drog.......
TVÅ VECKORS sammanhängande ledighet säger inte jag nej till nu!!!!!

Under alla år har jag jobbat under julen.....Har fått för mig att det äääääääär ju lugnt då så då kan man spara på semestern, men i år skiter jag i det!!!!


Nu ska jag bara ta tillvara på dagarna och hoppas på att Mannen kan vara ledig en del oxå!!!
Få sova länge, gå på bio (kanske äntligen blir av), gå på hockey (jag har vunnit en hockeykväll: )....)
MEN FRAMFÖRALLT TA DET LUGNT!!!!!

I helgen ska jag börja julstäda så smått, lägga in sill och skriva matinköpslista till måndag.....

Julklapparna är klar ( i allafall det mesta) , julgranen uppe så nu tar jag bara dagen som den kommer!!!



Nej nu ska jag fixa en smarrig thaiwok med kyckling!
Sen ska jag umgås med mannen : )

Ha en skön fredag........



Kommentarer
Postat av: ufis

Här finns mazariner och kanelbullar till jullediga tinelinor! Kram!

2008-12-19 @ 21:48:11
Postat av: ufis

Vill du handla i helgen? Hör av dej!! Kram!

2008-12-19 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0