JULGRAN & JULGODIS......




Efter jobbet idag åkte jag till brorsans jobb för att handla julgodis....
Han jobbar ju på fabriken som producerar mer bilar än det finns folk!!!!
Båda mina kollegor ville oxå ha så jag handlade FEM stora kassar med varierande
godis åt både de och mig....

När jag kom hem idag hade Dottern med Pojkvän klätt granen...
Pojkvännen tyckte vi hade VÄLDIGT mycket julgranspynt och lessnade : )
FAST vi talade om att vår gran brukar vara a´la Disney!!!!
(så uppenbarligen kom inte allt upp)

Fröken Piano och jag har oxå träffat Barchefen och bokat in vårens spelningar
 så nu är vi bokade in i april. (visst låter det trevligt med vår!!!!)

Sitter nu med färg i min utväxt och väntar på att Dottern ska skölja ur, tvätta
och styla................mumma : )

Imorgon har jag sovmorgon till halv tolv och sen gör jag mina sista timmar för i år!!!!
Yammie......





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nu var det jul igen... Kram!

2008-12-18 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0