HEKTISK DAG....



Startade dagen med att baka lussebullar hemma till eftermiddagens julfest på jobbet för barn och föräldrar.......

Kom sedan till jobbet med en hel korg bullar vid elvatiden!!

Ungarna blir så uppschasade är det är något på gång så det var full rulle medans jag och min kollega skulle göra i ordning allt innan föräldrarna kom.....

Vi införde en uppskattad tradition förra julen som vi gärna fortsätter med..... Vi har en kväll med julpyssel, pepparkaksbakning och godistillverkning där föräldrarna skapar med sina barn. JOBBIGT???? Nej, men intensivt....
I gengäld så SLIPPER vi bakningen och pysslet.....Det är lixom redan gjort och både barn och föräldrar är nöjda!!!!

En påse egentillverkad godis, pepparkakor och lite julpynt, trevligt umgänge med andra, lussebullar, pepparkakor, kaffe och saft och vips har de slagit ihjäl en eftermiddag  på ett roligt sätt.......


Visst blev det en del städning efteråt men det får man ta!!!!

Nu ska jag förbereda smörgåstårtan till Mannens födelsedag i morgon....Kanske håller jag mig vaken till Prison Break oxå, om ögonen vill : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0