DUBBEL-PASS.....



Halva veckan har gått och nu väntar två dubbelpass och ett enkelpass på lördag. Sen ska jag trappa ner inför julen.....
Det finns INGET på agendan nästa vecka bortsett från en julfika med jobbarkompisarna en kväll!!
I morgon kväll (efter jobbet) spelar Fröken Piano och jag vår sista julspelning för i år och det är ganska skönt faktiskt....
Det är första året på länge som jag inte hunnit tröttna på julmusik utan kan spela den hemma oxå : )

På fredag åker jag direkt efter jobbet till grannstaden med Bandet för julavslutning med julbord hos Pärlorna.....Den här hösten har verkligen sprungit iväg!!!!



På lördag morgon beger vi oss söderut för dubbelspelning på Melas doktors Stora Kalas......Fröken Piano och jag underhåller under  middagen och sedan kör jag och Bandet kvällen lång för att få igång alla på dansgolvet!!!!
Roligt ska det bli!!!!

Känner på mig att det blir tight med blogguppdatering på ett par dar.......Vi får se!!!!




Kommentarer
Postat av: ufis

Klent med bloggar här också. Far till Hälsingeskogen på fredag. Kram.

2008-12-10 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0