DRÖMMER JAG????





Är såååååååå sjuuuuuuuuukt trött!!!!!

Vi hade ju Pärlavslutning igår och det i sig är ju inte så tröttande, men på väg till grannstaden ringer en desperat orkesterbokare och vill ha vår hjälp.......
Bandet han bokat in i samma stad hade drabbats av en familjetragedi så de kunde inte  komma på sin inplanerade spelning!!!!
Han blev INTE glad när vi sa att vi redan spelade men ändrade sig när vi sa att vi spelar i samma stad och i samma HUS som hans band skulle ha spelat i.....

Eftersom Pärlspelningen slutar halv elva (vilket är en lagom tid när vi ska upp och åka till Uppsala för Doktorspelning ungefär nu) undrade han om vi inte kunde fortsätta att spela för HANS sällskap EFTER Pärlspelningen.....

Hrmmm....... Ja OK då eftersom vi inte gärna sätter en kollega i klistret MEEEEN........Det är jag som sjunger!!!!!!!

Fick alltså sjunga i TIMMAR i sträck och det kändes rejält i halsen....... Hoppas den inte protesterar idag!!!!!

Vi var hemma HALV FYRA och när klockan ringde klockan sju bröt jag nästan ihop!!!!!

Snoozade en stund men tvingade mig sen upp med trötthuvudvärk och taskigt humör!!!!

Nu väntar jag på att Mannen kommer och hämtar mig med Keyboardisten och Fröken Piano sen drar vi.....

I morgon håller jag till i sängen hela dagen......Jag lovar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0