ÄNTLIGEN!!!!



I två svintidiga ottor har jag töjt mina stämband för 500 personer i stadens konserthus..... Det känns ungefär som när man gick i skolan och musikläraren tvingade oss i Luciatåget att vara på skolan SENAST klockan sju för uppsjungning : )
Förrutom att jag INTE sjunger upp numera....... Ett par koppar te och en halvliter vatten brukar räcka!!! ; )

Fröken Piano blir lika förundrad varenda gång jag BARA börjar sjunga......= ]

Idag när gryningen rullade in singlade stora (men blöta) snöflingor utanför panoramafönstren och färgade de gröna gräsmattorna vita i stadsparken.........
Det var annat än igår det!!!!

Gårdagskvällen tillbringades hos en av medlemmarna i "skrikkärringklubben" då det var dags för högljutt skitprat igen. Den ena medlemmen var dock sjuk så volymen var ganska behaglig faktiskt : )
Men jag var så in i Nooooorden trött!!!!!
Gäspade mig genom kvällen och avslutade på ett fint sätt vid halvtio!!!!!
Kom ändå inte i säng förrän sent och sitter nu här med grus i ögonen och väntar på att gå till jobbet.....
Har ju tagit två halvdagar semester och börjar inte förrän klockan halv tolv.....

Ikväll ska jag ta det lugnt, öppnar i morgon och spelar på Brasseriet Absint i morgon kväll (!) som avslutning på vår maratonvecka!!!!!
Sen får jag vila några dagar från spelning för att köra torsdag, fredag, lördag nästa vecka....Men det är då det!!!!!

Förresten.......Vad tycks om min svarta natthimmel?????
Fixade på två minuter.....*ler stolt*

Ha en bra dag där ute




Kommentarer
Postat av: ufis

Läcker! Var den inte blå i går? Kram.

2008-12-04 @ 16:11:48
Postat av: tinelin

tinelin svarar ufis:

Jo, det var en annan men den här var finare : )

2008-12-04 @ 16:13:35
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0