ANDRA ADVENT.....




Andra Advent och dryga två veckor till julafton.....

Med åren är det allt svårare att få någon riktig julkänsla trots att jag inte längre stressar ihjäl mig för den!!!
Stressar gör man ju hela året så man börjar bli van....

Trots det har jag bakat lussebullar i småregnet idag....
Tänt andra ljuset och städat huset....

Tog dottern med mig till den stora mataffären för att panta petflaskor vi samlat på oss sen i somras!!!!
Allt för länge har jag stirrat mig vild på högarna av påsar med flaskor på altanen och idag bar det iväg, trots envisa protester att det är skämmigt!!!!



Och visst.....även jag tycker att det är skämmigt att blockera automaten med MASSOR av tomflaskor och burkar  (Det är därför jag åker till den STORA mataffären, för den har TVÅ automater!!!!) så folk tror att man är desperat utan pengar, MEN jag orkar inte åka med ett par åt gången och dessutom KÄNNS det mer när det blir mycket i retur!!!!!!

Vi fick ihop nästan 400 pix och det är ju inte dåligt!!!!!!


Nu väntar jag på att maten ska bli klar och att Mannen och dotterns pojkvän ska komma hem......

Sen väntar förberedelserna för en ny fullmatat vecka!!!!

Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Starlet

SHIT 400 speningar! Jag pantar mina lokaflaskor så fort jag har en icakasse full.. :( Kanske blir roligare att spara på sig i ett halvår. :)



Men då blir det ju som sagt SKÄMMIGT. :)



kram

2008-12-07 @ 18:47:03
URL: http://starletspalace.blogg.se/candy
Postat av: ufis

Jag har oxå andra advent i dag... Kram

2008-12-07 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0